
LET OP! I.v.m. de aankomende hete dagen, worden alle activiteiten in de Meermin geannuleerd. De Meermin is in de middag volledig gesloten. De koffie inloop op woensdag én vrijdag gaat wel gewoon door. Deze zal buiten worden gehouden op het midden pleintje. Kom op woensdag- en/of vrijdagochtend dus gezellig langs voor een kop koffie en een gezellig praatje!![]()








